Programmering

Märkligt det med programmering tycker jag, på ena datorn fungerar programmet som man gjort men inte på en annan dator. Jag har suttit under helgen och försökt lära mig hur en "struct" fungerar i c++.  Efter många timmar och många om och men gick jag till min examinator och frågade vad felet var med min uppfattning av structar. Efter att jag fick klarhet i detta så gick allt som på räls. Så idag började jag programmera vid 11, sen när en kompis fråga mig om jag skulle vara med på innebandy så hade klockan hunnit blivit 16. OJ! Vad tiden går när man har kul, jag trode aldrig att programmering skulle bli kul men det börjar faktikst bli det. Jag hann i alla fall få första delen i uppgiften att fungera. Men när jag skulle prova programmet hemma på min dator så fick jag ett fel och jag fattar inte alls varför.


Nåja så kan det gå. Det var i alla fall jättekul att spela innebandy. Men knäna måste ju ta ut sin rätt så jag spelade i en timme och sen var jag tvungen att avbryta. Hoppas jag kan spela igen nästa vecka i alla fall.  Nåja imorgon bli det nog lite ledarskaps läsning med. Jaja see ya!!


Kommentarer
Postat av: jenco

Kul att du börjat skriva igen:)

2008-11-18 @ 21:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0