Åter tillbaka


Jaha efter ett oanonserat sesångsuppehåll har jag kommit tillbaka till bloggen. Dagen började med en promenad, den var riktigt skön må jag säga, man han riktigt vakna till och fundera lite över vad man skulle hitta på under dagen. Men jag kom inte fram till att jag skulle göra något speciellt. Så det enda jag gjort idag är att spela tv-spel, men inte vilket tv-spel som helst. Spelet handlar till en början om en oskyldig kille vid namn Link vars resa genom Hyrile slätter, öknens sandstormar skogens mörka skuggor ska leda landet till fred och gröna skogar.  Zelda serien måste nog vara den bästa spel-serien som finns. Jag ryser varje gång jag utforkar ett nytt tempel. Just nu spelar jag Zelda - Twlight Princess, och just nu är jag i "Tempel of Time". Det är alltid något pussel som ska lösas innan man kan kliva in nästa rum.

Vi får väl se hur det går imorgon. Just nu har jag i alla fall fastnat redan efter första dörren.


Ja vad har hänt sen jag skrev sist? Nja det har inte hänt så mycket så ni som kanske om möjligtvis men troligtvis inte alls är något som helst intresserade har inte missat nått. Det är skönt att man inte har så mkt i skolan, just nu har jag "bara" tentan i c++ kvar innan jag ska göra mitt exjobb. Hoppas bara jag klarar av tentan när den går den 18de december. Men nu ska jag försöka hitta på nått att äta. Får väl se vad jag kommer fram till. Jag kommer tillbaka nästa gång.    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0