Vuxenpoäng?

Dagarna bara går och går och inget händer eller gör det det? Idag funderade jag på hur man definerar ett vuxenpoäng och hur många man ska ha för att betraktas som vuxen? Idag gjorde jag något som jag aldrig gjort innan, jag var på arbetsintervju, företaget (eller om man ska kalla det företag?) heter SKILL och dom rekryterar folk till olika företag runtom i landet. Jag tog inte intervjun så allvarligt, men var endå väldigt seriös. Killen som intervjuvade mig sa att jag hade gjort ett väldigt bra intryck på honom. Han tyckte också det var bra att jag var ärlig och märktes att jag var det också sa han. Jag tyckte det var kul att höra att jag hade gjort bra ifrån mig i alla fall.

När jag lämnade rummet så börja jag tänka på dom där satans vuxenpoängen, fick jag ett nu eller fick jag  flera? Själv vill jag inte ha några vuxenpoäng för jag vill inte vara vuxen. Det är bara masa bekymmer som inte går att släppa, eller bekymmer och bekymmer jag har nog mest ett bekymmer så jag påminns om dag ut och dag in och det oroar mig, och det är inget roligt.  Om man endå bode i en bekymmerslös värld.


Jaja jag vill iaf inte ha några vuxenpoäng i alla fall, jag är nöjd med mina högskolepoäng som dyker upp lite då och då på LADOK. Om det nu finns vuxenpoäng borde det ju finnas barnpoäng? Det vill jag ha, det är väl typ de enda poängen jag har ju nu förutom högskolepoängen känns det som. Det sägs att det aldrig är för sent att plocka vuxenpoäng och det kanske det inte är men vissa poäng blir förgamla och ju längre tid man väntar med att ta dem ju kortare tid har man på sig att använda sig av dem. För det är väl så det är? Och vad jag menar med detta får ni komma på själva. Jaja nog pratat om poäng hit och dit, smurf på er alla...men

  

Poängtera att skillnaden mellan att vara vuxen och barn är ~94


Kommentarer
Postat av: Sarah

om du inte vill ha dessa påhittade vuxenpoäng så måste jag nog ändå påstå att det var lite moget av dig att gå på intervju. Eller ja, lite vuxet. Men skit i poängen!

2008-02-13 @ 23:27:15
URL: http://vikstens.blogg.se
Postat av: Mamma

Nåja...nåja....inte är det så förfärligt att vara vuxen.....
Jag skulle för allt i världen inte vilja vara ung i dag.
Det finns ju trots allt vissa poänger med att åldras.
Så smyg in en vuxenpoäng lite då och då i lugn takt..
så ska du se att det känns bra..KRAM på dig//Mamma

2008-02-14 @ 16:26:43
Postat av: Linnea

Hej daniel. Verkar som om du mår ganska bra? Jag hoppas det. Mycket. Vilka fina och bra inlägg du skriver. Hör av dig till min blogg, så kanske vi kan höras av lite. Många kramar Linnea

2008-02-21 @ 19:01:15
URL: http://klaralinneamagdalena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0